close

 


 


網址:http://mymedia.yam.com/m/3024342


以下是歌詞


You know i still love you baby
And it will never change
I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
除了你 我不想要其他任何人
I want nobody nobody nobody nobody
我討厭這樣 只是一昧地要推開我
為什麼不聽我說
為什麼這樣一昧地把我推到別人懷抱
怎麼會這樣
說是為了我好
說你有不足
不要再說這些了
你不是知道 我想要的不是這樣嗎
I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
除了你 我不想要其他任何人
I want nobody nobody nobody nobody
I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
除了你 我不想要其他任何人
I want nobody nobody nobody nobody
我喜歡 我覺得幸福
只要有你就行 沒別的要求
想要我遇到別人得到幸福
可是沒你我無法得到幸福
說是為了我好
說你有不足
為什麼不懂那些話
沒有你怎麼會幸福
I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
除了你 我不想要其他任何人
I want nobody nobody nobody nobody
I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
除了你 我不想要其他任何人
I want nobody nobody nobody nobody
I don't want nobody body body
I don't want nobody body body
如果不是你 不是你的話我都不要
I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
除了你 我不想要其他任何人
I want nobody nobody nobody nobody
I want nobody nobody but you
I want nobody nobody but you
除了你 我不想要其他任何人
I want nobody nobody nobody nobody
Back to the days when we were so young and wild and free
想要回到一切像夢一樣的時候
為什麼總要推開我
Why do you push me away
I don't want nobody nobody
nobody nobody but you

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍天 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()